Over precies 1 maand...

... ben ik al zo'n 8 uur in New York! Ik ben de dagen echt aan het aftellen tot 16 juni. Afgelopen woensdag heb ik voor de lol mijn koffer al een keer ingepakt om te kijken wat ik allemaal mee wil nemen en hoeveel kg het weegt. Ik ben begonnen met mijn zomerkleren en schoenen en kwam uit op 15 kg. Totaal mag mijn koffer 23 kg wegen en mijn handbagage 10 kg. Dus nog ruimte zat voor winterkleren en natuurlijk leuke cadeautjes! Wanneer ik in een winkel ben denk ik alleen nog maar "wat wil ik meenemen naar Amerika als cadeautjes voor de kinderen en de ouders?". Ik moet mezelf echt inhouden om niets te kopen aangezien ik al behoorlijk wat dingen heb om mee te nemen! Ik heb 2 boeken van Jip en Jannke (engelstalig). Omdat de kinderen graag buitenspelen heb ik stoepkrijt en een grote bellenblaas gekocht. Het bordspel 'mens erger je niet'. Een boekje genaamd 'Stuff Dutch People Like' waarin wordt verteld over de stroopwafels, tulpen, molens, maar ook waarom wij onze eigen taart meenemen naar het werk als we jarig zijn en waarom wij op de wc een kraan hebben waar alleen maar koud water uitkomt. Een kookboekje met echte Hollandse recepten zodat ze zelf Nederlandse gerechten kunnen maken. En natuurlijk niet te vergeten wil ik ook nog stroopwafels, drop, speculaas met molens erop, peperkoek en tulpenbollen en meenemen. Volgens mij heb ik dan wel genoeg Nederlandse producten om mee te nemen. ;-)

Het contact met de familie wordt steeds beter en leuker! Ook zij tellen de dagen af en regelmatig staat er in hun mail "soon you will be here with us!" Gisteren waren Ellie (moeder) en ik aan het mailen over de eerste week in New York. Ze mailde: "At Thursday night, Ty and I will pick you up in NY and take you to dinner and then you will come to your new home! We are really looking forward to getting to know you and becoming part of our family!" Ik vind het nu al spannend dat ik ze op donderdag 19 juni dan eindelijk ga zien. :)

Liefs, Kim.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!