Time flies...

...when your'e having fun! De schoolvakantie is voorbij. Sinds deze week gaat iedereen weer naar school. Evan gaat 5 dagen van 8:45-3-45 naar school. Ik breng hem naar de busstop (2 huizen verderop) en haal hem daar ook weer op. Bly gaat van maandag t/m donderdag van 9:15-12:15 naar school. Amelia gaat maandag, woensdag en donderdag van 9:15-12:15 naar school. Ik breng en haal ze op met de auto, zo'n 15 min rijden. Terwijl iedereen op school zit heb ik 2,5 uur vrij. Dan heb ik de tijd om de was te doen, vaatwasser, kamer opruimen. Of om lekker niks te doen. Vanmorgen, nadat ik Bly en Amelia heb afgezet ben ik naar de Starbucks gereden, koffie gehaald en daarna naar huis. Sindsdien lig ik lam op bed tv te kijken. Dankzij Daphne kan ik The Vampire Diaries kijken want zij zet de afleveringen in dropbox. Thank you! Het bevalt me hier nog steeds. Over minder dan een maand is Ilse hier. Daar kijk ik echt naar uit! Ze blijft 2,5 week en dan gaan we allerlei leuke dingen doen. Ze komt op donderdag aan en tot zondag slapen we in een hotel in New York. Daarna slaapt ze bij mij op de kamer. Dat wordt wat schuiven aangezien het luchtbed redelijk groot is. Maar voor Ilse doe ik dat! In de 2 weken dat ze hier is moet ik 3 dagen per week werken. Ilse 'werkt' met me mee en we doen alles samen. De relatie met Evan, Bly en Amelia wordt steeds hechter. Amelia zei al na een paar weken "Kim, I love you". Ze kijkt me dan aan en zegt het met een hele lieve, zachte, schattige stem. Ik smelt wanneer ze dat zegt! Sinds 2 weken zeggen ook Evan en Bly dat tegen me. Ik kan moeilijk omschrijven hoe dat voelt, maar het is zo fijn dat ze dat zeggen! De jongens zijn stoer en houden ook wel van knuffelen (zo af en toe) en ze zeggen het niet vaak. Maar wanneer ze het zeggen ben ik verkocht. Ik kan heel boos op ze worden en ze halen soms het bloed onder mijn nagels vandaan, maar wanneer ze dat zeggen vergeet ik alles. Vorige week was denk ik mijn eerste heimwee moment. Op vrijdag kwamen Lis en Siem logeren dus mama stelde voor om te face timen met ze. De camera ging aan en vrij snel daarna zat ik te huilen omdat ik ze heel erg mis. Ik zat me af te vragen waarom ik ook alweer had bedacht om helemaal naar Amerika te gaan. Waarom niet ergens in Europa zodat ik tussendoor een keer naar huis kan. Tobi, Roan, Lis en Siem zijn mijn achterneefjes/nichtje waar ik heel veel mee doe en hun mis ik zo erg! Ik vind het zo leuk om ze te zien opgroeien en nu moet ik dat een jaar missen. Gelukkig is er face time en Skype en kunnen we mekaar regelmatig zien, maar het is toch anders dan wanneer ik ze regelmatig echt zie. Na het face timen met Lis, Siem, papa, mama en Ilse kwam ik beneden en dan komen er 3 vrolijke schatjes knuffelen en zeggen ze lieve dingen en dat maakt mijn dag dan weer goed. Ik heb het moeilijk omdat ik iedereen thuis mis. Maar over een aantal maanden ga ik hier afscheid nemen en ga ik hun weer missen. Heel dubbel allemaal... Voor mij is het leven hier al redelijk normaal geworden. Met de kinderen doe ik heel veel maar ook met andere meiden. In mijn vrije tijd ga ik zoveel mogelijk de deur uit om leuke dingen te doen. Er staan weer een aantal leuke uitjes op de planning. Morgen heb ik alweer mijn derde clustermeeting. We gaan naar het Oysterfestival. Geen idee wat het is haha! Ook ga ik binnenkort naar The Bronx Zoo en een van de leukste dingen tot nu toe: een weekendtrip met Kirsty en Anne. Op zaterdag rijden we rond 7am aan naar Salem, het stadje dat bekend staat om allerlei heksenverhalen. Daarna brengen we een bezoekje de Hartford University en daarna rijden we naar Boston waar we ergens overnachten. Doordat ik zo druk ben mis ik nog wel eens berichtjes van vriendinnen van thuis. Ik antwoord dan later en dan is het moment waarop ze appte alweer voorbij. Dat vind ik zelf heel vervelend want ik heb het gevoel dat ik dingen mis en dat wil ik niet. Dus... Wat maken jullie allemaal mee? :) Liefs, Kim.

Reacties

Reacties

Lotte

Wat leuk om te horen Kimmie dat je het zo naar je zin hebt! En de woorden als i love you, die hoor je niet vaak! Dus is een teken dat je het heel goed doet. Daar mag je zeker trots op zijn. Ben wel een beetje jaloers hoor op al die leuke foto's en verhalen die voorbij komen....ook al zijn er natuurlijk ook momenten die minder leuk zijn waar ik dan weer niet jaloers op ben hahaha! Kimmie geniet er nog van....en houd al je reisverslagen goed in de gaten! X

Carlijn

Dikke knuffel voor jou!! Geniet daar maar volop van alles wat er nog gaat komen! Voor je het weet ben je inderdaad weer terug in Nederland, is ook niet altijd alles hoor.. ;-) Boston is geweldig!! Ik hoop een paar foto's op fb voorbij te zien komen! :-D Geniet van je weekendje en de kidss en laat me weten als je een keertje tijd hebt om te facetimen! Liefs xxx

Marlou

Kimmetje! een wat korter reisverslag dan normaal, maar gelukkig spreken we elkaar geregeld via facetime dus ik mis er niet veel van hihi.
Ja dat heimwee gevoel, ik weet er alles van helaas. Gelukkig kun jij je er snel overheen zetten en je gedachten op de leuke dingen in Amerika richten. Ik vind het knap van je!! En tja als er dan zo´n lieve dingen tegen je worden gezegd, dan vergeet je misschien weer even waarom je verdrietig was.
Ik hou alles nog steeds goed bij en ben iedere keer weer blij om een nieuw bericht van je te lezen.
Hou je goed en we spreken elkaar binnenkort weer!
XXX Marlou

gonboer@xs4all.nl

Hola guapa,

Wat fijn om te lezen dat ook daar kinderen zijn die de magische woorden 'ik hou van jou' tegen je zeggen.
Gelukkig maakt dat het missen van die vier in NL op dat moment iets minder erg.
Ik heb ze, zoals afgesproken, een keer extra geknuffeld van je. Zij missen jou ook.
Iemand die je nu niet lang meer hoeft te missen is Ilse. Wat zullen jullie zusjes genieten in oktober!!!!!!!!!
Ik denk dat we dan geen nieuw reisverslag zullen krijgen. En helemaal terecht, gebruik alle tijd maar lekker voor elkaar.

Een dikke knuffel van ons beiden vanaf het zonnige eiland.

En weet je wat?.....................................................

Ook wij houden van jou.
XXXX

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!